مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 20:502023-07-22سياسي

فرصت هفته دولت برای اطلاع رسانی خدمات نظام در دیلم استفاده شود


فرصت گرامیداشت هفته دولت برای اطلاع رسانی مطلوب و مناسب عملکردهای نظام در شهرستان دیلم استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسدی عصر شنبه در دومین نشست شورای اداری شهرستان دیلم ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان (ع) و یاران با وفایش اظهار داشت: گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اسوه های خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی، فرصتی مغتنمی جهت ارائه عملکرد دولت و نظام به مردم شریف ایران اسلامی است.

فرماندار دیلم بر اهتمام ویژه دستگاه های اجرایی، مدیران ادارات و کمیته های ستاد گرامیداشت هفته دولت به منظور امکان ارائه مطلوب عملکرد دولت سیزدهم در شهرستان دیلم تاکید کرد.

رییس شورای اداری و رییس ستاد گرامیداشت هفته دولت در شهرستان بیان کرد: تشکیل ستاد در بخش امام حسن و استفاده از ظرفیت فضای مجازی، نشست با مردم، تشکیل میز خدمت، ارزیابی عملکرد ادارات شهرستان، تجلیل از کارمندان نمونه، دیدار و سرکشی و تجدید با خانواده معظم شهدا ایثارگران آزادگان جانبازان، و همچنین سرکشی از مددجویان تحت نهادهای حمایتی از جمله برنامه های شاخص ستاد گرامی داشت هفته دولت در شهرستان دیلم خواهد بود.

فرماندار دیلم با اشاره به خشکسالی های مکرر و تأثیر آن بر برق رسانی به بخش مختلف از جمله صنعت و خدمات، اظهار داشت: لازم است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت هفته دولت برای اطلاع رسانی خدمات نظام در دیلم استفاده شود

فرصت هفته دولت برای اطلاع رسانی خدمات نظام در دیلم استفاده شود