مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 08:502023-07-03اقتصادي

جنت رودبار؛ مهد گل گاوزبان در مازندران/ تقویت صنایع تبدیلی


«جنت رودبار» مازندران مهد گیاهان دارویی به ویژه گل گاوزبان بوده و پرورش این گونه گیاهی علاوه بر رونق اقتصادی مردمان این منطقه زمینه حضور گردشگر را نیز فراهم کرده است.

- تنکابن- جنت رودبار مازندران مهد گیاهان دارویی به ویژه گل گاوزبان بوده و پرورش این گونه گیاهی علاوه بر رونق اقتصادی مردمان این منطقه زمینه حضور گردشگر را نیز فراهم کرده است.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: برگزاری رویدادهای گردشگری می توانند این امکان را در اختیار گردشگران قرار دهند که در سفرهای خود ضمن آشنا شدن با زندگی مردمان روستا از هویت و اصالت و محصولات تولیدی و زندگی بومی و محلی آنان بهره ببرند.

هشتمین دوره جشنواره گل گاوزبان در روستای ییلاقی و گردشگری جنت رودبار در حالی برگزار شد که بنا به گفته بیشتر اهالی و اعضای شورای اسلامی این روستا تأثیر بسیاری بر معیشت اهالی روستا و تقویت اقتصاد منطقه داشته است.

برگزاری رویدادهای گردشگری بویژه آنکه گردشگری به عنوان اقتصاد مکمل در کنار زندگی های مردم قرار بگیرد، ثابت کرده که به عنوان یک عامل مؤثر در پیشرفت و توسعه منطقه نقش بسزایی خواهد داشت.

ابوالفضل جنت رستمی رییس شورای اسلامی ییلاق جنت رودبار در گفتگو با خبرنگار مهر در حاشیه برگزاری هشتمین دوره جشنواره گل گاو زبان با بیان ویژگی های گردشگری این دهستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنت رودبار؛ مهد گل گاوزبان در مازندران/ تقویت صنایع تبدیلی

جنت رودبار؛ مهد گل گاوزبان در مازندران/ تقویت صنایع تبدیلی