مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 17:052023-07-08فرهنگي

کتاب خوب بخوانید، خلاق تر شوید


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان خطاب به بچه ها گفت: تا می توانید کتاب خوب بخوانید چراکه کتاب از شما افرادی خلاق تر و شاداب تر می سازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، بعد از ظهر امروز و به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان از کتاب جعبه خیال فرزانه رحمانی نویسنده همدانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با حضور جمعی از مسوولان و کودکان و نوجوانان رونمایی شد.

در این مراسم مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با زبان ساده و قابل فهم برای کودکان حاضر در جمع به تشریح ادبیات و کار نویسندگی پرداخت و اظهار کرد: اگر احساسات را با خیال ترکیب کنیم می شود ادبیات و اگر برای بچه ها نوشته شود و مختص آنها باشد نام ادبیات کودک و نوجوان را به خود می گیرد.

معصومه ابراهیمی هژیر یادی مهدی آذریزدی نویسنده قصه های خوب برای بچه های خوب کرد و گفت: این نویسنده مطرح در سن 88 سالگی و در تاریخ 18 تیر سال 1388 دار فانی را وداع گفت که به خاطر قلم توانایش روز آسمانی شدن او به عنوان روز ادبیات کودک و نوجوان نام گرفت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان خطاب به بچه ها گفت: تا می توانید کتاب خوب بخوانید چراکه کتاب برای بهتر زندگی کردن کمک می کند و از شما افرادی خلاق تر و شاداب تر می سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب خوب بخوانید، خلاق تر شوید

کتاب خوب بخوانید، خلاق تر شوید