مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 18:252023-07-03ورزشي

آغاز فعالیت 1200 پایگاه اوقات فراغت در مساجد خوزستان


مدیر کانون های فرهنگی و هنری مساجد خوزستان از آغاز فعالیت یک هزار و 200 پایگاه های اوقات فراغت کانون های مساجد در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قاسم سمیری ظهر امروز دوشنبه در گفت وگویی رسانه ای از آغاز فعالیت پایگاه های اوقات فراغت یک هزار و 200 کانون مسجد در خوزستان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل تابستان و اوقات فراغت جوانان و نوجوانان خوزستانی، مساجد بهترین مکان برای ارائه برنامه های فرهنگی و هنری رده های مختلف سنی به ویژه نوجوانان هستند.

وی با اشاره به برنامه های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، اردویی، اجتماعی و قرآنی مساجد افزود: توجه به اقشار کم درآمد و ارائه برنامه برای مناطق کم برخوردار از دیگر اهداف برنامه های فرهنگی و هنری کانون مساجد خوزستان است.

حجت الاسلام سمیری ادامه داد: با توجه به مصادف بودن آغاز به کار پایگاه های اوقات فراغت با دهه ولایت، کانون های مساجد در شهرستان های خوزستان متناسب با این دهه برنامه ریزی داشته اند و هم اکنون برنامه در محضر نهج البلاغه در پنج شهرستان با سخنرانی ائمه جمعه در حال برگزاری است.

وی، برگزاری جشنواره مدهامتان، مسابقه کتابخوانی، جشنواره شعر فارسی و عربی الغدیر ، برنامه میدان حوصه شهرستان شادگان و برپایی موکب های ولایت در کوت عبدالله شهرستان کارو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت 1200 پایگاه اوقات فراغت در مساجد خوزستان

آغاز فعالیت 1200 پایگاه اوقات فراغت در مساجد خوزستان