مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 15:452023-07-18سياسي

اختلاف ایران و آذربایجان درباره بارانداز ریلی آستارا رفع شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، جواد هدایتی با اشاره به نشست دیروز وزیر راه و شهرسازی با مقامات کشور آذربایجان در شهر آستارا، اظهار کرد: - جواد هدایتی: با اشاره به جزییات توافق جدید ایران و آذربایجان، گفت: در بحث تغییرات ژئوپلیتیک منطقه باید منافع حداکثری نصیب ایران شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، جواد هدایتی با اشاره به نشست دیروز وزیر راه و شهرسازی با مقامات کشور آذربایجان در شهر آستارا، اظهار کرد: ما یک دوره پر تنش با آذربایجانی ها داشتیم که اکثر روابط سیاسی و اقتصادی تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته بود.

وی با یادآوری این که طی ماه های گذشته بسیاری از مسائل بین ایران و آذربایجان معطل مانده بود، ادامه داد: پس از سفر وزیر امور خارجه کشورمان به آذربایجان و ملاقات با مقامات آذری از جمله رییس جمهوری این کشور، گشایش هایی خوبی اتفاق افتاد و سوء تفاهم های پیش آمده برطرف شد.

وی تصریح کرد: با هماهنگی های صورت گرفته نیز آقای بذرپاش وزیر راه و شهرسازی روز گذشته با مقامات ارشد کشور آذربایجان نشست روسای کمیسیون همکاری های اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان را در آستارا برگزار کرد.

در این نشست درباره موضوعات مختلفی از جمله، آب، انرژی، نفت و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف ایران و آذربایجان درباره بارانداز ریلی آستارا رفع شد

اختلاف ایران و آذربایجان درباره بارانداز ریلی آستارا رفع شد