مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 22:002023-07-18سياسي

ارتباط بی واسطه با مردم باید سرلوحه کار مدیران باشد


دولت سیزدهم دولت «مردم» است و ارتباط بی واسطه با مردم و در میان مردم بودن سرلوحه کار مدیران است.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: دولت سیزدهم دولت مردم است و ارتباط بی واسطه با مردم و در میان مردم بودن سرلوحه کار مدیران است.

دکتر حسن بهرام نیا امروز سه شنبه 27 تیر در هفتمین نشست ملاقات عمومی با اقشار مختلف مردم استان با تسلیت ایام محرم، ماه حزن و اندوه و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) اظهار کرد: نهضت و قیام حضرت امام حسین(ع) برای اقامه و احیای امر به معروف و نهی از منکر بوده است.

وی افزود: همه باید تلاش کنیم که در راستای اعتلای نهضت حضرت امام حسین(ع) که در راستای اعتلای معروفات و نهی از منکر آن بوده است، گام برداریم.

استاندار ایلام تصریح کرد: ما تلاش کنیم که ادامه دهنده نهضت عاشورا باشیم امید است که از کسانی باشیم که در راستای این فریضه در سطح جامعه تلاش کنیم و خود از مصادیق آن باشیم.

بهرام نیا با اشاره به اینکه دولت سیزدهم دولت مردمی است که ارتباط با مردم و در میان مردم بودن را سرلوحه کار خود قرار داده است، گفت: علاوه بر ملاقات های عمومی، در قالب سامانه سامد که در خدمت مردم هستیم و به صورت تلفنی مشکلات مردم را رصد می کنیم و پیگیری های لازم در این زمینه انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط بی واسطه با مردم باید سرلوحه کار مدیران باشد

ارتباط بی واسطه با مردم باید سرلوحه کار مدیران باشد