مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 11:452023-07-11سياسي

ابلاغ دستورالعمل اجرایی برنامه اردوی «راه اشتغال» توسط بنیاد شهید


نحوه ارائه خدمت به متقاضیان واجد شرایط بهره مندی از برنامه اردوی «راه اشتغال» برای سال 1402 از سوی معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران ابلاغ شد.

- ابلاغ دستورالعمل اجرایی برنامه اردوی راه اشتغال توسط بنیاد شهید نحوه ارائه خدمت به متقاضیان واجد شرایط بهره مندی از برنامه اردوی راه اشتغال برای سال 1402 از سوی معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دستورالعمل اجرایی برنامه اردوی راه اشتغال نحوه ارائه خدمت به متقاضیان واجد شرایط بهره مندی از این خدمت برای سال 1402 در راستای ایجاد و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی و به منظور آشنایی ایثارگران با طرح های کسب و کار، افزایش اطلاعات شغلی جامعه هدف، انتقال تجربیات مفید و ارزشمند مدیران و کارفرمایان، ایجاد انگیزه و افزایش آمادگی برای اجرای طرح و ورود به بازار کسب و کار تدوین و ابلاغ شد.

محمد اسماعیل هاشم لو معاون دفتر اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اهمیت برگزاری اردو جهت آگاهی بخشی به ایثارگران در رابطه با انواع مشاغل و آموزش این قشر مکرم در محیط کار واقعی گفت: با هدف آشنایی افراد جویای کار با طرح های خوداشتغالی و کارآفرینی، تمهیداتی فراهم شده تا ضمن بازدید جامعه ایثارگری از مجموعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ دستورالعمل اجرایی برنامه اردوی «راه اشتغال» توسط بنیاد شهید

ابلاغ دستورالعمل اجرایی برنامه اردوی «راه اشتغال» توسط بنیاد شهید