مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 10:252023-07-19سياسي

تعهدات کمیته امداد اردبیل روی ریل تکمیل و تحقق قرار گرفت


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: تعهدات کمیته امداد در راستای مصوبات سفر با همکاری نسبتا خوب دستگاه های اجرایی در استان اردبیل در حال تکمیل است.

- علیرضا حسین نژاد در گفت وگو با خبرنگار مهر ، در رابطه با آخرین وضعیت تحقق مصوبات سفر ریاست جمهوری در حوزه کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد: بند اول مصوبات در ارتباط با احداث تعداد 2 هزار و 140 واحد مسکونی برای خانوار نیازمند دارای زمین مسکونی یا مسکن نامناسب بوده که تا کنون یک هزار و 495 عدد تکمیل پرونده انجام شده و عملیات اجرایی یک هزار و 542 واحد شروع شده است که در کل می توان گفت این بند از مصوبات پیشرفت 72 درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه بند دوم مصوبات مربوط به احداث 4 هزار و 300 واحد مسکونی برای خانوار نیازمند مسکن فاقد زمین مسکونی بوده است، گفت: تحت عنوان نهضت ملی مسکن به تعداد 6 هزار و 931 خانواده ثبت نام کرده اند که 3 هزار و 78 خانوار توسط راه و شهرسازی مورد تأیید قرار گرفتند و 294 خانوار تخصیص پروژه شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه بهسازی منازل تعداد یک هزار و 126 خانوار نیازمند و تأمین وسایل گرمایشی برای یک هزار و 603 خانوار و تأمین وسایل ضروری زندگی برای تعداد 2 هزار و 500 خانوار نیازمند از دیگر بندهای مصوبه بوده است، افزود: تاکنون بهسازی 653 مورد از محل اعتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهدات کمیته امداد اردبیل روی ریل تکمیل و تحقق قرار گرفت

تعهدات کمیته امداد اردبیل روی ریل تکمیل و تحقق قرار گرفت