مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 09:152023-06-28سياسي

آیین افتتاحیه پایگاه های اوقات فراغت مساجد قم برگزار شد


آیین افتتاحیه پایگاه های اوقات فراغت مساجد استان قم با حضور مسئولین استان قم در شبستان حضرت زهرا(س) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، آیین افتتاحیه پایگاه های اوقات فراغت مساجد استان قم در شبستان حضرت زهرا(س) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

سردار محمدرضا موحد در این مراسم با بیان اینکه در بحث اوقات فراغت دو هدف را دنبال می کنیم، گفت: هدف اول ما جذب جوانان و نوجوانان به مسجد، حفظ آنها در مسجد و تربیت مسجدی است.

فرمانده سپاه استان قم ادامه داد: نکته مهم دیگر کنار هم قرار گرفتن همه دستگاه ها در بحث اوقات فراغت است که ان شاءالله با هم افزایی و هماهنگی و استفاده از همه ظرفیت های استان بتوانیم اوقات فراغت پرباری را در مساجد برای جوانان ونوجوانان رقم بزنیم.

ابوالقاسم مقیمی معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت پرداختن به موضوع اوقات فراغت گفت: نکته محوری اوقات فراغت تربیت نسل جدید انقلاب با محوریت مسجد است.

مقیمی تصریح کرد: امیدواریم با هم افزایی دستگاه های متولی اوقات فراغت بتوانیم با تربیت نسل جدید در مسجد علمداران آینده انقلاب را تحویل جامعه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین افتتاحیه پایگاه های اوقات فراغت مساجد قم برگزار شد

آیین افتتاحیه پایگاه های اوقات فراغت مساجد قم برگزار شد