مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 07:352023-07-09سياسي

دادگستری ساوه فضای انتخابات را به صورت ویژه رصد می کند


دستگاه قضایی این شهرستان فضای انتخابات را با تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی به صورت ویژه رصد و پایش می کند.

- ایسنا/مرکزی رییس دادگستری شهرستان ساوه گفت: دستگاه قضایی این شهرستان فضای انتخابات را با تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی به صورت ویژه رصد و پایش می کند.

ابوالحسن شریفی در گفت وگو با ایسنا، به تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی شهرستان ساوه اشاره کرد و افزود: وظیفه این ستاد، پایش، رصد و اقدام در خصوص هرگونه فعالیت انتخاباتی توسط افراد، گروه ها و جریانات سیاسی، قبل، حین و بعد از انتخابات مجلس شورای اسلامی است که در روزهای پایانی سال جاری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی تبلور مشارکت حداکثری و تحقق جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و انتظار می رود آحاد مردم در این حماسه سیاسی حضوری حداکثری داشته باشند، از افرادی که قرار است خود را در معرض انتخاب مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار دهند خواست تا مراقب رفتار، گفتار و اعمال خود باشند تا مبادا رفتاری مغایر با قانون انتخابات از آنها دیده شود.

وی هشدار داد: با هر گونه شایعه پراکنی و انتشار اخبار خلاف واقع در فضای مجازی در خصوص انتخابات، پیگیری و برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگستری ساوه فضای انتخابات را به صورت ویژه رصد می کند

دادگستری ساوه فضای انتخابات را به صورت ویژه رصد می کند