مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 10:202023-07-10سياسي

وحدت رمز علمای شیعه و سنی برای خنثی سازی توطئه ها


تنوع مذهبی و قومیتی زیادی در ایران وجود دارد و دشمنان تلاش های بسیاری دارند که از این موقعیت برای خدشه به کشور استفاده کنند اما تجربه ثابت کرده، - وحدت تمام راه های نفوذ را می بندد.

، گروه استان ها: حجت الاسلام مصطفی جهانشاهی* در چند ماه گذشته شاهد حوادث تلخی در استان سیستان و بلوچستان بودیم که با هوشمندی علمای شیعه و اهل تسنن و مردم، همواره این توطئه ها با وحدت و همدلی خنثی شده است.

در استان سیستان و بلوچستان تنوع های قومیتی و مذهبی زیادی وجود دارد و همین امر منجر شده دشمنان انقلاب اسلامی ایران همواره به دنبال ایجاد شکاف و تفرقه میان مردم این استان باشند.

امروز هر کدام از علما و روحانیون اهل تسنن و تشیع در مرتبه اول وظیفه دارند از حقوق مظلوم در برابر هر حادثه ای دفاع کنند و همواره مردم را نسبت به توطئه های دشمنان آگاه و هوشیار سازند.

جمهوری اسلامی ایران امروز تمام قد برای حقوق مردم سیستان و بلوچستان ایستاده است، به طوری که در برابر حوادث گذشته این استان پیگیری ها و خدماتی توسط نظام صورت گرفت، عده ای می خواهند به دروغ مردم را در برابر نظام قرار دهند.

رهبر معظم انقلاب، بارها در سخنرانی های مختلف فرمودند سیستان و بلوچستان گنج پنهان در ایران است، این استان ظرفیت های فراوانی دارد و اگر مردم پای این ظرفیت ها باشند، نه تنها س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت رمز علمای شیعه و سنی برای خنثی سازی توطئه ها

وحدت رمز علمای شیعه و سنی برای خنثی سازی توطئه ها