مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 17:502023-07-17اقتصادي

18 پروژه درمانی در حال اجرا است/خرید 60 میلیارد تومان دارو


مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: 18 پروژه حوزه درمانی در استان اردبیل در حال اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی نیک سیرت عصر دوشنبه در مراسم گرامیداشت هفته تأمین اجتماعی در اردبیل اظهار کرد: 626 هزار نفر از جمعیت استان اردبیل تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند که عمده آنها اقشار زحمتکش کارگری، کارفرمایی و همچنین بازنشستگان و مستمری بگیران را تشکیل می دهد.

وی تصریح کرد: ما در مراکز ملکی مدیریت درمان تأمین اجتماعی نظیر بیمارستان سبلان و پلی کلینیک میرزا حسینی اردبیل، بیمارستان ارس پارس آباد، پلی کلینیک مشگین شهر، درمانگاه تخصصی خلخال و همچنین درمانگاه عمومی گرمی به مراجعین ارائه خدمات می کنیم.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: تعداد تخت های بیمارستان سبلان قرار است از 160 تخت به 256 تخت و ارس پارس آباد نیز از 46 تخت به 96 تخت افزایش پیدا کند تا ارتقای کیفی و کمی خدمات را به بیمه شدگان شاهد باشیم.

نیک سیرت احداث درمانگاه نمین را با پیشرفت 35 درصد یادآور شد و افزود: همزمان با دهه فجر افتتاح درمانگاه نمین را به نظاره خواهیم نشست.

وی احداث درمانگاه بیله سوار را جز مصوبات سفر مدیرعامل سازمان اعلام کرد و ادامه داد: با تملک زمین احداث درمانگاه بیله سوار برای ارائه خدمات به 19 هزار بیمه شده این شهرستان آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 پروژه درمانی در حال اجرا است/خرید 60 میلیارد تومان دارو

18 پروژه درمانی در حال اجرا است/خرید 60 میلیارد تومان دارو