مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 07:352023-07-09سياسي

وقتی عشق علی(ع) ایتام را پدردار می کند


هنوز وجودمان سرشار از حال و هوای بزرگترین جشن غدیر تاریخ است و چه چیز بهتر از اینکه می خواهیم این حس و حال را گره بزنیم به ولادت امام موسی کاظم (ع) و خبرهای خوبی که یا بوی ولایت می دهد و یا دسترنج اهل ولایت است.

- گروه خبرخوب: بزرگترین جشن غدیر تاریخ، بزرگترین اجتماع غدیرانه شیعیان یا همان مهمانی ده کیلومتری! مگر فرقی هم می کند نامش کدام باشد؟ مهم واقعیتی است که همین دو روز پیش در ایران ما رقم خورد و همه دنیا شاهدش بودند تا بدانند که شیعیان ایران برای مولایشان سنگ تمام می گذارند و این یعنی همان رسالتی که تک تک ما درپی تحققش هستیم؛ ادای دین به امیر مؤمنان و حفاظت از ولایتی که تا دنیا دنیاست، برای اثبات حقانیتش از جان مایه خواهیم گذاشت.

  شکی در خوب بودن حالتان نداریم.

اعیاد پشت سرهم ردیفند و یک بسته خبرخوب هم مقابل دیدگانتان، پس به رسم هر روز برایتان از خبرهای خوبی می گوییم که طالب شنیدن آن هستید.

  در قالب پویش به عشق علی ، شمار قابل توجهی از مردم سرپرستی کودکان یتیم را برعهده گرفتند سرپرستی 1841 یتیم به برکت نام مولا جشن بزرگ غدیر در کنار تمام محاسن و برکاتی که به همراه داشت، مسبب اتفاقی خوب به نفع کودکان یتیم و فرزندان محسنین هم بود، چراکه همزمان با این مهمانی تاریخی و در قالب پویش به عشق علی بسیاری از مهمانان پا به عرصه گذاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی عشق علی(ع) ایتام را پدردار می کند

وقتی عشق علی(ع) ایتام را پدردار می کند