مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 11:102023-06-30فرهنگي

غوغای پیشکسوتان در شب آخر جشنواره موسیقی نواحی در گلستان


سومین و آخرین شب میزبانی استان گلستان (منطقه یک) در شهر گنبدکاووس از جشنواره موسیقی نواحی ایران با حضور هنرمندانی از استان های گلستان، مازندران، - سومین و آخرین شب میزبانی استان گلستان (منطقه یک) در شهر گنبدکاووس از جشنواره موسیقی نواحی ایران با حضور هنرمندانی از استان های گلستان، مازندران، البرز و خراسان شمالی سپری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد خبری شانزدهمین دوره جشنواره موسیقی نواحی ایران، شامگاه 8 تیرماه 1402 در سومین و آخرین شب میزبانی استان گلستان(منطقه یک) در شهر گنبدکاووس از جشنواره موسیقی نواحی اجراهایی از استان های گلستان، مازندران، البرز و خراسان شمالی روی صحنه رفت.

نخستین اجرای صحنه ای شب گذشته به گروه نجوای کتول از استان گلستان تعلق داشت؛ این گروه 8 نفره با حضور در صحنه به اجرای 12 قطعه مختلف پرداختند.

طلوع ، آواز هرایی ، آواز کله کش کوتاه ، ریز مقام ، آواز کله کش وسط ، ترانه چینی اِم ، آواز کله کش بلند ( مقام کوچ) ، ترانه سر طِلا ، ترانه لاره ، ترانه شاه داماد و ترانه حِنا حِنا قطعاتی بودند که توسط نوازندگان این گروه نواخته شد و خواننده این گروه نیز با همراهی نوازندگان آن ها را خوانندگی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غوغای پیشکسوتان در شب آخر جشنواره موسیقی نواحی در گلستان

غوغای پیشکسوتان در شب آخر جشنواره موسیقی نواحی در گلستان