مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 13:552023-07-19سياسي

تلاش شورای نگهبان در همه دوره ها انجام وظایف قانونی به نحو احسن بوده است


واقعیت این است که در همه دوره ها تلاش اعضای شورای نگهبان این بوده که وظایف قانونی خود را به نحو احسن انجام دهند.

- دبیر شورای نگهبان گفت: واقعیت این است که در همه دوره ها تلاش اعضای شورای نگهبان این بوده که وظایف قانونی خود را به نحو احسن انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه امروز (چهارشنبه 28 تیر 1402) این شورا به سالروز تاسیس شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: این نهاد جایگاه بسیار مهمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد و تاکیدات مکرر حضرت امام رحمت الله علیه و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر حفظ حرمت این نهاد به دلیل جایگاه و وظایف مهمی است که این نهاد بر عهده دارد.

وی در ادامه گفت: واقعیت این است که در همه دوره ها تلاش اعضای شورای نگهبان این بوده که وظایف قانونی خود را به نحو احسن انجام دهند.

دبیر شورای نگهبان اظهار داشت: به نوبه خود از همه افراد و رسانه هایی که در چند روز گذشته برای معرفی شورای نگهبان تلاش کردند تشکر می کنم.

جنتی در پایان این بخش از سخنان خود خاطرنشان کرد: واقعیت این است که آشنایی جامعه با جایگاه و وظایف قانونی سازمان ها و نهادها و به ویژه آشنایی جامعه با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به اجرای درست قانون و انجام وظیفه بهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش شورای نگهبان در همه دوره ها انجام وظایف قانونی به نحو احسن بوده است

تلاش شورای نگهبان در همه دوره ها انجام وظایف قانونی به نحو احسن بوده است