مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-14اقتصادي

جدیدترین آمار فروش سینماها در آستانه ماه محرم


فروش کلی سینماها از ابتدای امسال تاکنون در حالی به 345 میلیارد تومان نزدیک شده است که با فرا رسیدن ماه محرم و توقف اکران فیلم های کمدی پیش بینی های مختلفی درباره روند گیشه در ماه های آینده مطرح می شود.

- فروش کلی سینماها از ابتدای امسال تاکنون در حالی به 345 میلیارد تومان نزدیک شده است که با فرا رسیدن ماه محرم و توقف اکران فیلم های کمدی پیش بینی های مختلفی درباره روند گیشه در ماه های آینده مطرح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گیشه سینماها در چهار ماه گذشته به مدد اکران بعضی فیلم های کمدی به فروش قابل توجهی رسیده و تاکنون نزدیک به هشت میلیون نفر به تماشای فیلم هایی که از فروردین روی پرده سینماها رفتند، نشسته اند.

هفته پیش رو آخرین روزهایی خواهد بود که در آستانه عزاداری های دهه اول ماه محرم فیلم های کمدی همچنان اکران می شوند.

پیش تر به نظر می رسید برنامه ریزی اکران از نیمه ماه مرداد یعنی تقریبا پس از پایان دهه اول محرم با اکران چند فیلم جدید از جمله جدیدترین ساخته های کیانوش عیاری و مسعود اطیابی همراه باشد ولی گمانه زنی ها برنامه ریزی قعطی را فعلا مقدور نکرده است.

برخی کارشناسان سینمایی و سینمادار معتقدند آنچه تاکنون در گیشه سینماها رقم خورده بیشتر مدیون چند فیلم خاص است و نمی توان فروش آن ها را به وضعیت کلی سینما تعمیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین آمار فروش سینماها در آستانه ماه محرم

جدیدترین آمار فروش سینماها در آستانه ماه محرم