مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 12:102023-07-19سياسي

هیات در زنجان کجا برویم؟


هیات های مذهبی و مساجد قدیمی و مشهور زنجان در این محرم و به ویژه دهه نخست برنامه های خاصی در راستای عزای حسین(ع) و 72 تن از یایاران با وفایش دارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، هیات های مذهبی و مساجد قدیمی و مشهور زنجان در این محرم و به ویژه دهه نخست برنامه های خاصی در راستای عزای حسین(ع) و 72 تن از یایاران با وفایش دارند، عاشقان ثارالله و مردمان پایتخت شور و شعور حسینی در این گزارش می توانند از مکان و زمان برگزاری عزاداری مطلع شوند.

حسینیه اعظم زنجان مرتضی شهامی ، مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه برنامه های حسینیه اعظم با غبارروبی گنبد و تعویض پرچم در شب اول محرم آغاز می شود، اظهار کرد: آغاز برنامه های عزاداری را در حسینیه اعظم ساعت 21 و به مدت 13 شب و با قرآئت قرآن توسط قاریان برتر آغاز و با سخنرانی حجت الاسلام مهدی محبی و مداحی مداحان پیشکسوت و جوان ادامه می یابد.

وی با بیان اینکه بیش از 5 هزار متر از محوطه حسینیه اعظم هر شب مفروش خواهد شد، ادامه داد: این اقدام در راستای تسهیل حضور مردم در برنامه ها از جمله خانواده ها انجام می شود که طراحی لازم برای این مهم انجام شده است.

شهامی از برگزاری شیرخوارگان حسینی در نخستین جمعه محرم در محل این حسینیه خبر داد و گفت: این برنامه از ساعت 8 و 30 دقیقه با حضور مادران و شیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات در زنجان کجا برویم؟

هیات در زنجان کجا برویم؟