مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 08:502023-06-24اقتصادي

اجرای 24 طرح عمرانی مدیریت منابع آب در خراسان شمالی


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی از ردیف اجرایی24 طرح عمرانی مدیریت منابع آب در خراسان شمالی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز سید عقیل مرتضوی، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها با بیان اینکه 24 طرح عمرانی مدیریت منابع آب در این استان ردیف اجرایی دارد، اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی طرح های مدیریت منابع آب این استان طی دو سال اخیر در مقایسه با سال های قبل جهش قابل توجهی داشته است.

وی گفت: اجرای طرح سد گلمندره که در سال های قبل به دلیل کمبود اعتبار به کندی پیش می رفت، در دو سال اخیر با افزایش اعتبارات مصوب، پیشرفت فیزیکی آن به حدود 80 درصد افزایش یافته و اجرای طرح علاج بخشی سد اسفراین نیز در همین مدت کامل شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی افزود: اعتبارات عمرانی طرح های مدیریت منابع آب این شرکت در سال مالی 1401 در مقایسه با سال های قبل جهش قابل توجهی داشته و به بیش از 500 میلیارد تومان رسیده است.

مرتضوی ادامه داد: در سال های 1395 تا سال 1399 معمولا سالانه حدود 100 میلیارد تومان اعتبار برای طرح های مدیریت منابع آب خراسان شمالی مصوب می شد اما این اعتبارات در سال 1400 به حدود 300 میلیارد تومان و در سال 1401 به بیش از 500 میلیارد تومان افزایش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 24 طرح عمرانی مدیریت منابع آب در خراسان شمالی

اجرای 24 طرح عمرانی مدیریت منابع آب در خراسان شمالی