مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-08اقتصادي

اعتراض شورای آهن و فولاد به گرانی 100 درصدی نرخ گاز صنعت فولاد


شورای آهن و فولاد ایران ضمن اشاره به اینکه افزایش دو برابری نرخ گاز فولادسازان، پیامدهای جبران ناپذیری مثل از بین رفتن مزیت نسبی گاز برای تولید فولاد دارد، - خواستار بازنگری در این تصمیم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شورای آهن و فولاد ایران طی مکاتبه ای با وزیر جدید صمت که رونوشت آن برای معاون اول رییس جمهور هم ارسال شده است، ضمن اشاره به اینکه افزایش دو برابری نرخ گاز فولادسازان آن هم در سال مهار تورم، پیامدهای جبران ناپذیری همچون از بین رفتن مزیت نسبی گاز برای تولید فولاد دارد، خواستار بازنگری در این تصمیم شده است.

در این مکاتبه که به امضای رؤسای تشکل های زنجیره فولاد از جمله انجمن سنگ آهن ایران، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و انجمن نوردکاران فولادی ایران رسیده است، از 30 برابر شدن نرخ گاز صنعت فولاد طی 4 سال گذشته انتقاد شده و از مسئولین سوال شده که بر چه مبنایی نرخ گاز واحدهای احیا مستقیم، حدود 60 درصد خوراک پتروشیمی تعیین شده است؟ در این نامه آمده است: ضمن تبریک مجدد انتخاب حضرتعالی و آرزوی موفقیت روزافزون در ارتقا وضعیت صنعت معدن و تجارت کشور عطف به تصویب نامه منتشره در فضای مجازی مبنی بر افزایش صد در صدی نرخ گاز زنجیره آهن و فولاد موارد زیر را به استحضار می رساند: انرژی یکی از مزیت های نسبی تولید فولاد در ایران بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض شورای آهن و فولاد به گرانی 100 درصدی نرخ گاز صنعت فولاد

اعتراض شورای آهن و فولاد به گرانی 100 درصدی نرخ گاز صنعت فولاد