مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 20:352023-08-20اجتماعي

8 دستگاه اتوبوس از محلات کم برخوردارگلستان به کربلا معلی اعزام شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: 340 نفر از عاشقان زیارت اباعبداله الحسین(ع) در محلات کم برخوردار گلستان با 8 دستگاه اتوبوس عازم مرز مهران شدند.

- گرگان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: 340 نفر از عاشقان زیارت اباعبداله الحسین(ع) در محلات کم برخوردار گلستان با 8 دستگاه اتوبوس عازم مرز مهران شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عادل مصدقی عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با شروع طرح جابه جایی زائرین اربعین حسینی (ع)، امروز 340 نفر از عاشقان زیارت اباعبداله الحسین (ع) در محلات کم برخوردار گلستان با 8 دستگاه اتوبوس به مرز مهران اعزام شدند.

وی افزود: این افراد تحت کاروان های رهسپاران عصر ظهور و با حمایت دستگاه های امدادی و حمایتی مرتبط استان از محل امامزاده عبداله گرگان به کربلای معلی عازم شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: با آغاز طرح جابه جایی اربعین 8 هزار و 510 نفر با ثبت نام در سامانه سماح سازمان حج و زیارت متقاضی اعزام به کربلا با ناوگان اتوبوسی بودند.

به گفته وی، از ابتدای ثبت نام برای مراسم اربعیین تا کنون 21 هزار نفر نام نویسی کردند.

مصدقی با اشاره به آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی استان برای جابه جایی زائرین، یادآورشد: 150 دستگاه اتوبوس تا 20 شهریورماه به جابه جایی زائرین ارب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 دستگاه اتوبوس از محلات کم برخوردارگلستان به کربلا معلی اعزام شد

8 دستگاه اتوبوس از محلات کم برخوردارگلستان به کربلا معلی اعزام شد