مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 15:052023-08-11سياسي

دشمن در مقابل اقتدار نیرو های نظامی ما نمی تواند کوچکترین کاری بکند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی امام جمعه موقت اصفهان در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی امام خمینی (ره) شهر اصفهان اظهارداشت: دشمنان با ترویج بی حجابی می خواهند بی بندو باری و بی حیایی را جایگزین معنویت و ایمان کنند و همه باید دست به دست هم دهیم تا این معضل را از بین ببریم.

وی با بیان اینکه برای مقابله با این توطئه از مسؤولان و متولیان انتظار بیشتری داریم، از مسؤولان و نهاد های متولی خواست در خصوص بدحجابی و بی حجابی های جامعه احساس مسئولیت بیشتر کنند.

میردامادی با تسلیت سالگرد شهادت حضرت امام زین العابدین(ع) بیان کرد: تا زمانی که عشق به حضرت امام حسین (ع) وجود دارد و انتظار ظهور در میان شیعیان است دشمنان نمی توانند کاری انجام دهند و امام سجاد(ع) به ما نشان دادند چشم ها هیچ گاه نباید از گریه برای امام حسین (ع) خشک شود.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به فرمایش حکیمانه، مدبرانه، عالمانه و شجاعانه ی رهبر انقلاب درباره موفقیت ها و سربلندی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران به بیان سخنان رهبری در این خصوص پرداخت و گفت: حرکت امروز شما ثمره ی شیرین اقدامات و مجاهدت دهه های اخیر ارتش و سپاه در دریا و به خصوص ایثار و فداکاری شهیدان سرافراز نیروی دریایی و خانواده ی معزز آن هاست که باید قدردانی شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در مقابل اقتدار نیرو های نظامی ما نمی تواند کوچکترین کاری بکند

دشمن در مقابل اقتدار نیرو های نظامی ما نمی تواند کوچکترین کاری بکند