مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 23:252023-07-27سياسي

رسیدن به سعادت دنیا و آخرت با زانو زدن در مکتب حسین(ع)


اگر می خواهید به سعادت دنیا و آخرت برسید و اگر دنبال کمالات معنوی، رضوان الهی و قرب خداوند متعال هستید در مکتب حسین(ع) زانو بزنید، - ایسنا/خراسان رضوی تولیت آستان قدس رضوی گفت: اگر می خواهید به سعادت دنیا و آخرت برسید و اگر دنبال کمالات معنوی، رضوان الهی و قرب خداوند متعال هستید در مکتب حسین(ع) زانو بزنید، این مکتب سعادت دنیا و آخرت را به انسان می بخشد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی امشب 5 مردادماه، در مراسم خطبه خوانی شب عاشورا که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: در روایت داریم وقتی چشم امام سجاد(ع) به جناب عبیدالله ابن عباس ابن علی افتاد، پسر قمر بنی هاشم، صورت مبارک حضرت را اشک فراگرفت و فرمود حضرت عباس(ع) نزد خداوند تبارک و تعالی مقام و منزلتی دارد که جمیع شهدا در روز قیامت به حال او و منزلت و مقام او غبطه می خورند.

وی افزود: جمیع شهدا از هابیل گرفته تا شهدایی که در رکاب امام زمان(عج) شهید می شوند به مقام حضرت غبطه می خورند.

این چه مقام، چه عظمت و چه منصبی است؟ از کجا قمر بنی هاشم(ع) به این مقام و منزلت رسیده است؟ مروی گفت: در روایات داریم روز قیامت، در آن لحظات بسیار سخت و شدید پیامبر اسلام(ص) نگران حال امت خود است، پیامبر(ص) و امیرالمومنین(ع) محضر حضرت فاطمه(س) می آیند و می فرمایند زهرا جان آیا برای این لحظه چیزی داری؟


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدن به سعادت دنیا و آخرت با زانو زدن در مکتب حسین(ع)

رسیدن به سعادت دنیا و آخرت با زانو زدن در مکتب حسین(ع)