مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 14:502023-07-30سياسي

پیشگیری از جولان دزدان در بلوار کتابخانه ملی


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران از اقدامات ویژه جهت جلوگیری ازسرقت های گزارش شده در بلوار کتابخانه ملی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه خبرگزاری فارس، ابوالفضل نیکوکار، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران با اشاره به دریافت گزارش ‍ های مردمی و رسانه ای در خصوص سرقت های پی در پی در این مسیر، از اقدامات ویژه جهت جلوگیری از سرقت در بلوارکتابخانه ملی خبرداد.

  وی بیان کرد: در خصوص پخش خبر منتشرشده در رسانه ها تحت عنوان جولان دزدان/ دربلوار کتابخانه ملی چه می گذرد؟ به معاون پیشگیری از وقوع جرم و پیگری حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب تهران جهت بررسی و پیگیری این موضوع ماموریت ویژه داده شد.

  نیکوکار اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع از دادسرای مربوطه خواسته شد تا با دعوت نماینده کتابخانه ملی و کلانتری محل نسبت به راهکار مناسب و اتخاذ راهکارهایی از جمله پیشگیری وضعی و انتظامی اقدام شود.

وی گفت: جهت ایجاد امنیت مستمر در این منطقه بنا شد تا با نصب دوربین، همکاری حراست کتابخانه، نصب کیوسک، حضوردائمی گشت موتوری و خودرویی از سوی کلانتری از اقدامات سارقان جلوگیری به عمل آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از جولان دزدان در بلوار کتابخانه ملی

پیشگیری از جولان دزدان در بلوار کتابخانه ملی