مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 16:402023-07-26بين الملل

روسیه اقدام به سوزاندن قرآن در دانمارک را محکوم کرد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری «تاس»، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز، چهارشنبه، در یک نشست مطبوعاتی تاکید کرد که روسیه اقدام به سوزاندن کتاب آسمانی قرآن در دانمارک را به شدت محکوم کرده و بی احترامی .

- سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اقدام به سوزاندن کتاب آسمانی قرآن در دانمارک را به شدت محکوم کرده و از مقامات کشور های غربی که اجازه چنین اقدامات افراطی و توهین آمیزی را به بهانه آزادی بیان می دهند، بشدت انتقاد کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری تاس ، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز، چهارشنبه، در یک نشست مطبوعاتی تاکید کرد که روسیه اقدام به سوزاندن کتاب آسمانی قرآن در دانمارک را به شدت محکوم کرده و بی احترامی به هر دین الهی را ناپسند می داند.

زاخارووا با اشاره به اینکه بار دیگر اقدام به آتش زدن کتاب قرآن کریم در کپنهاگ در تاریخ 21 جولای، در نزدیکی ساختمان سفارت عراق رخ داد، گفت: ما شدیداً این اقدام [سوزندان قرآن در دانمارک]و اقدامات افراطی مشابه را محکوم می کنیم.

بی احترامی به هر دینی نامناسب است.

این دیپلمات یادآور شد که مقامات کشور های غربی که پشت ارزش های لیبرالی پنهان شده اند اجازه می دهند تا روند برگزاری چنین اقداما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه اقدام به سوزاندن قرآن در دانمارک را محکوم کرد

روسیه اقدام به سوزاندن قرآن در دانمارک را محکوم کرد