مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 09:452023-08-01پزشكي

مهارت و کیفیت آموزشی دانشجویان پزشکی عمومی از اولویت ها است


رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه یکی از اولویت های این مرکز آموزشی، افزایش مهارت و کیفیت آموزشی دانشجویان پزشکی عمومی است، اظهار کرد: - رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه یکی از اولویت های این مرکز آموزشی، افزایش مهارت و کیفیت آموزشی دانشجویان پزشکی عمومی است، اظهار کرد: براین اساس، به جای بیمارستان هایی که بر محور آموزش تخصصی و فوق تخصصی فعال هستند، بیمارستان های دیگری را برای آموزش دانشجویان در نظر گرفته ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین قناعتی در جریان بازدید علیرضا زاکانی، شهردار تهران از دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به گستره فعالیت های این مرکز آموزشی گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران با وجود 10 دانشکده، بیش از 16 بیمارستان و 106 مرکز تحقیقاتی نقش مهمی در عرصه علمی کشور دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران گزارشی از روند فعالیت ها و دستاوردهای دانشگاه را ارائه کرد و گفت: فعالیت دانشگاه علوم پزشکی تهران بر مبنای برنامه و انتخاب مدیران، براساس شایسته سالاری و تعهد به نظام و کشور است.

وی با اشاره به مهمترین اقدامات دانشگاه علوم پزشکی تهران در این دوره مدیریتی گفت: باتوجه به اولویت عرصه بهداشت در دانشگاه و تقدم پیشگیری بر درمان، بودجه بهداشت افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت و کیفیت آموزشی دانشجویان پزشکی عمومی از اولویت ها است

مهارت و کیفیت آموزشی دانشجویان پزشکی عمومی از اولویت ها است