مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 11:202023-07-25سياسي

افزایش حریم تهران منجر به فساد می شود


با افزایش حریم تهران فساد و مشکلات فراوانی به وجود می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سید احمد علوی در یکصد و شصت و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن انتقاد از احکام برنامه هفتم توسعه شهری با محوریت مدیریت شهری گفت: کارشناسان مدیریت شهری امروز در مجلس فعال هستند اما این نافی وظیفه شهرداری تهران به عنوان پایتخت که گرفتاری های زیادی دارد، نیست و باید احکام مدیریت شهری به برنامه توسعه بازگردد.

وی با بیان اینکه برخی دستگاه ها تلاش می کنند برخی احکام را در برنامه توسعه بگنجانند،اظهار کرد: برخی پیشنهاد عجیبی می دهند که حریم تهران افزایش پیدا کند و ما می دانیم به دنبال افزایش حریم چه میزان فساد و مشکلات ایجاد خواهد شد.

مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه کابل های فشار قوی در شهرری از قبل وجود داشته و پس از آن واحدهای مسکونی ساخته و به مردم تحویل داده شده است، تصریح کرد: این اتفاقات به قصور مدیران شهری قبل از شکل گیری شورا باز می گردد.

نباید مردم رها می شدند که خانه بسازند و با مشکل روبه رو شدند.

وی با بیان اینکه نباید برخی اسامی معابر که اسامی مناسبی است تغییر پیدا کند، یادآور شد: کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا باید دقت نظر داشته باشد که برخی اسامی مناسب معابر تغییر نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حریم تهران منجر به فساد می شود

افزایش حریم تهران منجر به فساد می شود