مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 18:102023-07-29اقتصادي

مسیر اعتباری شرکت سنگ آهن مرکزی برای تکمیل زنجیره ارزش فولاد


شرکت سنگ آهن مرکزی ایران برای پیشبرد طرح های توسعه ای خود و تامین اعتبارات مورد نیاز به حمایت سهامداران، ورود سرمایه گذاران جدید و بورسی شدن شرکت نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی، مجتبی حمیدیان، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با بیان این مطلب گفت: شرکت سنگ آهن مرکزی ایران یکی از قدیمی ترین شرکت های معدنی در بلوک مرکزی ایران است که با حرکت به سمت تولید و فرآوری توانسته ارزش افزوده خوبی برای کشور به همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه معادنی مانند چغارت، سه چاهون، D19، آنومالی شمالی، معدن ناریگان 8، میشدوان، ساغند و … معادن فعال شرکت هستند افزود: اتمام عملیات باطله برداری و استخراج سنگ آهن از معدن D19، استخراج سنگ آهن از معادن آنومالی شمالی و میشدوان و آغاز عملیات باطله برداری و استخراج سنگ آهن از معدن آنومالی 8 ناریگان و ساغند از جمله طرح های توسعه ای معدنی است که هم اکنون در حال اجرا است.

حمیدیان با اشاره به اینکه تزریق سرمایه اساس بهره مندی از معادن جدید تملک شده است تصریح کرد: عملیات اجرایی معدن D19 در عمق 130 متری و معدن D8 در عمق 400 متری انجام می شود و امیدواریم با اجرای این عملیات، رخدادی مهم در معدنکاری زیرزمینی کشور صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر اعتباری شرکت سنگ آهن مرکزی برای تکمیل زنجیره ارزش فولاد

مسیر اعتباری شرکت سنگ آهن مرکزی برای تکمیل زنجیره ارزش فولاد