مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 06:202023-08-07پزشكي

طب سنتی؛ مکملی برای درمان زوج های نابارور


تدابیر طب سنتی به عنوان اقدام مکمل در کنار راهکارهای درمانی موجود در درمان زوج های نابارور بسیار کمک کننده است.

- سیده صدیقه یوسفی متخصص طب سنتی ایرانی که در زمینه جمعیت فعال است در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: تدابیر طب سنتی ایرانی به عنوان یک اقدام مکمل در کنار راهکارهای درمانی موجود در درمان زوج های نابارور بسیار کمک کننده است؛ به طوری که ماده 41 قانون جوانی جمعیت حضور یک متخصص طب ایرانی را درمراکز درمانی ناباروری الزامی کرده است.

وی افزود: متخصصان این رشته با هدف اصلاح سبک زندگی در6 حیطه خوردنی ها و نوشیدنی ها، اصلاح خواب،  فعالیت های بدنی،  بهبود کیفیت دفع مواد زائد از بدن، آلودگی های محیطی و استرس های روحی و روانی به زوجین آموزش می دهند.

این متخصص طب سنتی ایرانی بیان کرد: در طب سنتی اعتقاد داریم هر بیمار با توجه به مزاجش درمان خاص خود را می طلبد و براین اساس هر زوجی حتی برای اصلاح سبک زندگی نیاز به مشاوره اختصاصی دارند.

یوسفی با اشاره به اینکه 9 سال است که روی بیماران نابارور در مرکز سلامت کده طب سنتی فعالیت می کنیم، تصریح کرد: پس از بررسی بیماران و آموزش اصلاح سبک زندگی در صورتی که زوجین نیاز به مداخلات درمانی داشته باشند هم در این مرکز درمان می شوند و این مسیر درمانی همزمان با درمان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طب سنتی؛ مکملی برای درمان زوج های نابارور

طب سنتی؛ مکملی برای درمان زوج های نابارور