مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 10:352023-08-12سياسي

آغاز عملیات اربعین شهرداری تهران از پنجم صفر/رفع گلوگاه های پرخطر مسیر تردد زائران


معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از برگزاری جلسات با موکب داران اربعین خبر داد و گفت: اقدامات شهرداری تهران از پنجم صفر با عنوان خادم الرضا(ع) آغاز می شود.

- معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از برگزاری جلسات با موکب داران اربعین خبر داد و گفت: اقدامات شهرداری تهران از پنجم صفر با عنوان خادم الرضا(ع) آغاز می شود.

محمدامین توکلی زاده در گفت وگو با ایسنا، در تشریح جزییات عملیات بزرگ شهرداری تهران در پوشش مراسم اربعین حسینی اظهار کرد: اربعین حسینی یک ابر رخداد بین المللی تمدن ساز است که عشق به حسین و محبتی که در دل انسان ها ایجاد کرده توانسته این حجم بزرگ آیین مذهبی و تمدنی را شکل دهد.

وی با بیان این که حجم بزرگی از این آیین مذهبی مربوط به موضوعات فرهنگی است، تصریح کرد: با چه هزینه آورده و امکاناتی جز محبت و عشق به حسین می توان 25 میلیون نفر حول محور یک موضوع که آن هم امام حسین (ع) است را جمع کرد و این موضوع تنها به عشق امام حسین (ع) امکان پذیر است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با بیان این که در شهرداری تهران نیز سعی کردیم که امسال از دریای مشارکت عظیم مردمی استفاده کنیم، گفت: بر همین اساس از آنجایی که مراسم اربعین یک کار مردمی است به قرارگاه ها و مناطق اعلام کردیم که نقش پشتیبانی کننده داشته باشند و خود مردم و موکب د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اربعین شهرداری تهران از پنجم صفر/رفع گلوگاه های پرخطر مسیر تردد زائران

آغاز عملیات اربعین شهرداری تهران از پنجم صفر/رفع گلوگاه های پرخطر مسیر تردد زائران