مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 01:252023-08-09اقتصادي

60 میلیارد تومان تسهیلات به شرکت های دانش بنیان بوشهر پرداخت شد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از پرداخت 60 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به شرکت های دانش بنیان استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی باستین عصر چهارشنبه در آیین کلنگ زنی مرحله نخست زیرسازی معابر طرح جامع عمرانی پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر با بیان اینکه توسعه زیرساخت دسترسی به پارک علم و فناوری بوشهر یکی از اولویت ها است، اظهار داشت: با تکمیل این زیرساخت ها واگذاری اراضی به شرکت های فناور و دانش بنیان آغاز می شود.

وی حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: سال گذشته از محل تسهیلات قرض الحسنه با سود 4 درصد 60 میلیارد تومان به شرکت های دانش بنیان استان بوشهر پرداخت شد و امسال به صورت ویژه این مهم در دستور کار قرار دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر تکمیل زیرساخت ها در پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: در این راستا تکمیل زیرساخت های شهرک زیست فناوری دلوار تنگستان به عنوان نخستین شهرک زیست فناور مورد تصویب قرار گرفته است که پس از انجام زیرساخت ها واگذاری اراضی در این شهرک به شرکت های فناور و دانش بنیان آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 میلیارد تومان تسهیلات به شرکت های دانش بنیان بوشهر پرداخت شد

60 میلیارد تومان تسهیلات به شرکت های دانش بنیان بوشهر پرداخت شد