مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 17:402023-08-20سياسي

سردار فدا: آسیب های اجتماعی با محوریت مردم و مساجد برطرف می شود


فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: بسیاری از آسیب های اجتماعی که با آن روبرو هستیم با محوریت مردم و مساجد برطرف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) در آیین شکرواره خادمان مساجد اظهار داشت: آیین امروز به مناسبت هفته ملی مساجد برگزار شده است که 210 نفر از فعالان و خادمان مساجد و هیأت امنا، روحانیون و فرماندهان پایگاه انتخاب شده اند و  نکوداشت و بزرگداشت مساجد فردا 30 مرداد ماه در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

وی گفت: مبنای نظام جمهوری اسلامی ایران مسجد است، همان طور که امام خمینی(ره) فرمودند: مسجد سنگر است پس باید سنگرها را حفظ کنیم، مساجد ما باید فعال باشند.

فدا با بیان اینکه امام جماعت، کانون های فرهنگی، پایگاه بسیج، قرض الحسنه، خیریه ها و نخبگان می توانند در مسائل و مشکلاتی که ما در محلات مختلف با آن مواجه هستیم، مانند آسیب های اجتماعی، مسائل عمرانی، اقتصادی و معیشتی از جمله پیشرفت علمی، رونق مسائل برای خدمت رسانی به مردم موثر باشند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) با بیان اینکه هم افزایی و وحدت مساجد با یکدیگر به زمینه سازی تمدن نوین اسلامی کمک خواهد کرد، ادامه داد: حدود 6 الی 7 هزار مسجد و بقاءمتبرکه داریم که 50 درصد این مساجد حضور موثر و فعال دارند، تعدادی راکد و نیمه فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار فدا: آسیب های اجتماعی با محوریت مردم و مساجد برطرف می شود

سردار فدا: آسیب های اجتماعی با محوریت مردم و مساجد برطرف می شود