مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 12:552023-08-16سياسي

استاندار خراسان شمالی: برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم مانور سیاسی است


برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم مانور سیاسی تلقی می شود تا به تمام دنیا اعلام کنیم که چراغ قرآن در همه جا روشن است و هتک حرمت به آن بی ثمر خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در جلسه هماهنگی مسابقات سراسری قرآن کریم اظهارکرد: برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم مانور سیاسی تلقی می شود تا به تمام دنیا اعلام کنیم که چراغ قرآن در همه جا روشن است و هتک حرمت به آن بی ثمر خواهد بود.

وی با بیان اینکه قرآن به عنوان یک کتاب هدایتگر مردم است، گفت: بدون شک برکات و نعمت های بسیاری با برگزاری مسابقه سراسری قرآن کریم نصیب خراسان شمالی خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه برگزاری مسابقه قرآن کریم یک نوع تکلیف معنوی است، افزود: برای برگزاری این مسابقه نباید نیازی به دستور اداری باشد زیرا ما به عنوان مدیران دستگاه های اجرایی باید به صورت قلبی و اعتقادی آن را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

حسین نژاد با اشاره به آگاهی دشمنان در خصوص جایگاه ویژه و مهم موضوعات دینی مردم ایران بیان داشت: دشمنان آگاه هستند که حساسیت ما موضوعات دینی و قرآنی است به طوری که آتش زدن به قرآن و حمله به حرم را مورد توجه قرار می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خراسان شمالی: برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم مانور سیاسی است

استاندار خراسان شمالی: برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم مانور سیاسی است