مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 13:402023-08-09اجتماعي

افت یک نمره ای دانش آموزان زنجانی در سال جاری


مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان گفت: در تاریخ 170 ساله رسمی آموزش وپرورش کشور داده هایی که در خردادماه سال جاری در اختیار آموزش وپرورش قرار گرفت یکی از استانداردترین داده ها و نمرات بود.

- ایسنا/زنجان مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان گفت: در تاریخ 170 ساله رسمی آموزش وپرورش کشور داده هایی که در خردادماه سال جاری در اختیار آموزش وپرورش قرار گرفت یکی از استانداردترین داده ها و نمرات بود.

علی اسماعیلی پیش از ظهر امروز (18 مردادماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان، ضمن تبریک روز خبرنگار و اشاره به اهمیت خبر و رسانه، اظهار کرد: با توجه به رویه جدید در نوع نگاه به کنکور و تاثیر سوابق تحصیلی دبیرستان، مطالبه عمومی خاصه این بود که نمرات امتحانات نهایی ثبت شده مورد دقت و اعتنا باشد و برای اینکه خانواده ها نیز یقین داشته باشند که در امتحانات نهایی به یک دید با دانش آموزان رفتار می شود؛ نوع برگزاری امتحانات نهایی متفاوت شده و بحث تصحیح اوراق نیز به شیوه جدید درآمده است.

وی با بیان اینکه طراحی هایی که از سال قبل در نوع انتقال سوال به مراکز اجرایی آزمون انجام شد، سوالات طبق قرنطینه ها انجام و به صورت متمرکز به حوزه ها انتقال داده می شد، افزود: در بخش اجرای امتحانات نهایی نیز همه تلاش مان این بود که در زمان بندی ورود دانش آموزان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افت یک نمره ای دانش آموزان زنجانی در سال جاری

افت یک نمره ای دانش آموزان زنجانی در سال جاری