مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 15:502023-08-09فرهنگي

نمایش آثار محرمی سینما در سوگواره عاشورایی «رستخیز عام»


در نشست خبری سوگواره عاشورایی «رستخیز عام» که با حضور علی فروزانفر، معاون هنری حوزه هنری و کوروش زارعی، مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در سالن استاد صفارزاده برگزار شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی فروزانفر در نشست خبری سوگواره عاشورایی رستخیر عام با اعلام اینکه رستخیز عام ادای دین هنرمندانه به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است که امسال از سوی حوزه هنری برنامه ریزی شده گفت: بخش های مختلف هنری به مدت 8 روز از 20 تا 27 مردادماه هر روز از ساعت 18 تا 22 در حوزه هنری اجرای برنامه خواهند داشت، یا اینکه آثار تولیدی خود را عرضه می کنند و یا در حین برنامه به خلق آثار هنری می پردازند.

وی اظهار کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده، 40 رویداد فرهنگی هنری که مجزا از یکدیگر هستند از بخش های آفرینش هنری، هنرهای تجسمی، نمایش، مرکز فرهنگی سلوک، انتشارات سوره مهر، موسیقی، مرکز معماری اسلامی و دفتر طنز به مخاطبان ارائه خواهد شد.

کوروش زارعی نیز گفت: در سوگواره عاشورایی رستخیز عام سعی کرده ایم بخش عمده کارها جنبه نمایشی داشته باشد و بتوانیم با برنامه 4ساعته جلوه های بصری و تصویری جذابی را برای تماشاگر ایجاد کنیم.

نمایشگاه ادوات تعزیه وی تشریح کرد: تماشاگر برنامه رستخیز عام در بدو ورود با گالری عالی روبه رو می شود که نمایشگاهی از ادوات تعزیه از دور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش آثار محرمی سینما در سوگواره عاشورایی «رستخیز عام»

نمایش آثار محرمی سینما در سوگواره عاشورایی «رستخیز عام»