مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 11:352023-07-26سياسي

تشکیل شورای امر به معروف ونهی از منکر در 240 دستگاه دولتی اصفهان


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: شورای امر به معروف و نهی از منکر در 240 دستگاه دولتی اصفهان تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محسن مظاهری صبح چهارشنبه در همایش بزرگ فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه کسانی که امر به معروف و نهی از منکر می کنند خلیفه خدا بر روی زمین هستند، اظهار داشت: با فرارسیدن ماه محرم و فلسفه قیام عاشورایی حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) اصلاح دین و اقامه امر به معروف و نهی از منکر، دهه اول ماه محرم دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر نام گذاری شده است.

وی افزود: قیام امام حسین (ع) قیام برعلیه بی تفاوتی و بی مسئولیتی نسبت به جامعه بود و با اقامه امر به معروف و نهی از منکر آحاد مردم نسبت به جامعه خود مسئولیت پذیر خواهند شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با اشاره به تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه ها، تصریح کرد: طبق قانون همه دستگاه های حاکمیتی و سازمان ها، گروه ها و حلقه های میانی باید شورای امر به معروف و نهی از منکر را جهت ترویج معروفات و جلوگیری از منکرات تشکیل دهند.

حجت الاسلام مظاهری درباره هدف برگزاری همایش عنوان کرد: هدف از برگزاری همایش بزرگ فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر تجدید بیعت با اباعبدالله الحسین (ع) در خص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شورای امر به معروف ونهی از منکر در 240 دستگاه دولتی اصفهان

تشکیل شورای امر به معروف ونهی از منکر در 240 دستگاه دولتی اصفهان