مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 15:302023-08-13سياسي

خبرنگاران طلایه داران امید بخشی در جامعه هستند


فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه خبرنگاران طلایه داران امید بخشی در جامعه هستند، گفت: امیدآفرینی،الهام بخشی و ایجاد انگیزه کلید واژه عصر کنونی است.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه خبرنگاران طلایه داران امید بخشی در جامعه هستند، گفت: امیدآفرینی،الهام بخشی و ایجاد انگیزه کلید واژه عصر کنونی است.

سردار محمد حسین رجبی22مرداد در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار که در سالن بسیج ارومیه برگزار شد، افزود: امید آفرینی، الهام بخشی و ایجاد انگیزه کلیدواژه عصر کنونی است.

سردار رجبی با اشاره به اینکه دشمن از طریق رسانه به جنگ با ملت ایران برخاسته است، خاطرنشان کرد: جبهه رسانه دشمن یک جبهه گسترده، متنوع و بسیار پیچیده است؛ هرچند تفاوت های بین جبهه ما و جبهه دشمن وجوددارد اما وضعیت ما نیز در جنگ رسانه ای خوب است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: یکی از اثرات امیدبخشی و امید آفرینی این است که در حوزه جنگ رسانه از در جهاد تبیین وارد شویم و هرکس در هر مسئولیتی که دارد به جهاد تبیین توجه کند.

وی یادآور شد: اثر جنگ رسانه ای دشمن در محیطی که اطلاع رسانی کم باشد و بی اطلاعی و جهالت وجود داشته باشد، بسیار اثر گذار است لذا هر اندازه روشنگری وتبیین بیشتر، اثرگذاری دشمن کمتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران طلایه داران امید بخشی در جامعه هستند

خبرنگاران طلایه داران امید بخشی در جامعه هستند