مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 09:052023-08-12اقتصادي

شهرداری برای عرضه مستقیم محصولات مازاد تولید در شیراز آماده است


رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری شیراز، از اعلام آمادگی شهرداری این کلان شهر برای عرضه مستقیم محصولات مازاد تولید با همکاری جهاد کشاورزی و مدیریت تعاون روستایی فارس خبر داد.

- پژمان شفیعی اظهار کرد: شهرداری این کلان شهر براساس اختیارات و وظایف قانونی خود در شرایط مختلف با دستگاه های متولی در اجرای طرح های حمایتی و تنظیم بازار همکاری کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شهردارب شیراز، او ادامه داد: 14 غرفه از سوی شهرداری برای عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در اختیار مدیریت تعاون روستایی قرار گرفته و در صورت نیاز و استقبال شهروندان، بازارچه های دیگر شهرداری به صورت موقت نیز آماده خدمات رسانی به شهروندان و حمایت از این طرح خواهند بود.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری شیراز با بیان اینکه قیمت محصولات پس از توافق با مدیریت تعاون روستایی و هماهنگی با دفتر اقتصادی استانداری فارس اعلام می شود، عنوان کرد: نرخ اقلام با بررسی کارشناسی و کشف قیمت در کمیته نرخ گذاری متشکل از سازمان جهاد کشاورزی، استانداری و شهرداری مصوب و اعلام خواهد شد.

شفیعی افزود: ناظران شهرداری و سایر دستگاه های متولی تا پایان بازه زمانی طرح بر فروش محصولات با قیمت مصوب به طور مستمر نظارت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری برای عرضه مستقیم محصولات مازاد تولید در شیراز آماده است

شهرداری برای عرضه مستقیم محصولات مازاد تولید در شیراز آماده است