مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 02:352023-07-26سياسي

اجرای پویش «من به قرآن عشق می ورزم» در قم


جمعی از طلاب و روحانیون بسیجی ضمن برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت شب تاسوعای حسینی، در حرکتی نمادین و با حضور معنادار خود به اجرای پویش «من به قرآن عشق می ورزم» پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، همزمان با شب تاسوعای حسینی در نزدیکی سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان، جمعی از طلاب خواهر و برادر سازمان بسیج طلاب با حضور در اطراف خیابان شهید منتظری، کتاب شریف قرآن کریم، پلاکاردهایی در محکومیت اهانت به ساحت کلام الله مجید و تصاویری از امام و رهبری و حاج قاسم سلیمانی را در دست داشته و مردم را به پویش من به قرآن عشق می ورزم دعوت کردند.

در این برنامه نمادین، ضمن پذیرایی از عزاداران حسینی و عموم مردم، هدایای فرهنگی و شاخه های گل نیز به شهروندان و مسافران قم تقدیم شد.

در حاشیه این برنامه طوماری در کنار ایستگاه صلواتی نصب شد و به امضای طلاب و روحانیون بسیجی و عموم شهروندان قمی رسید که در آن تصریح شده بود: اهانت گستاخانه و بی شرمانه برخی انسان نماهای غربی از جمله در کشور سوئد علیه مقدسات قرآنی به ویژه ساحت نورانی قرآن کریم که با حمایت استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی صورت گرفته قطعاً بیانگر نگرانی استکبار از دین مبین اسلام و کتاب محفوظ این دین یعنی قرآن مجید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش «من به قرآن عشق می ورزم» در قم

اجرای پویش «من به قرآن عشق می ورزم» در قم