مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 17:552023-08-01ورزشي

رییس هیئت بسکتبال گلستان انتخاب شد


با رای اعضای مجمع انتخابات هیئت بسکتبال گلستان، حمیدرضا کلاسنگیانی برای چهار سال آینده به سمت ریاست هیئت بسکتبال استان انتخاب شد.

- ایسنا/گلستان با رای اعضای مجمع انتخابات هیئت بسکتبال گلستان، "حمیدرضا کلاسنگیانی" برای چهار سال آینده به سمت ریاست هیئت بسکتبال استان انتخاب شد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان عصر امروز سه شنبه 10 مردادماه 1402 در مجمع انتخابات هیئت بسکتبال استان گلستان که با حضور دکتر جواد داوری دولت آبادی رییس فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران در سالن اجلاس معاونت امور جوانان ورزش و جوانان استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: همه تلاش را خواهیم کرد که در بازی های آسیایی گرگان به عنوان میزبانی باشد و در همین زمینه کارهای بازسازی سالن آغاز شده و در ادامه مسیر نیازمند همراهی و همکاری همه دست اندرکاران هستیم.

قاسمعلی برزمینی با تاکید بر اینکه استان گلستان دارای چهره های سرشناسی در عرصه ورزش بسکتبال است، ادامه داد: این انتظار می رود که از این شخصیت ها در سطح مربیگری تیم های ملی استفاده شود.

وی با اشاره به چگونگی برگزاری مجمع انتخابات هیئت بسکتبال استان گلستان، خاطرنشان کرد: پس از صدور اطلاعیه ثبت نام کاندیداها، 2 نفر برای تصدی گری پست ریاست هیئت بسکتبال استان گلستان ثبت نام کردند که پس از انصراف حس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیئت بسکتبال گلستان انتخاب شد

رییس هیئت بسکتبال گلستان انتخاب شد