مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 11:052023-07-27سياسي

پوستر هشتمین یادواره بین المللی بوی سیب حرم دانشگاهیان در شیراز رونمایی شد


از پوستر «هشتمین یادواره فرهنگی هنری بین المللی بوی سیب حرم دانشگاهیان» بامحوریت نقش زن در حماسه حسینی در دانشگاه شیراز رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، همزمان با نشست معاونان فرهنگی اجتماعی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه ی هفت کشور که با حضور مجازی غلامحسین کلانتری، معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم و جمعی از معاونان و مدیران فرهنگی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در منطقه هفت کشور در شیراز برگزار شد، رونمایی از پوستر هشتمین یادواره فرهنگی هنری بین المللی بوی سیب حرم دانشگاهیان انجام گرفت.

 امام حسین (ع) و وقایع پیرامون آن حضرت، یک هسته معنابخش فرهنگی است معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم در آیین رونمایی از پوستر هشتمین یادواره بوی سیب حرم دانشگاهیان با اشاره به پیشروی دانشگاه شیراز در عرصه های مختلف به ویژه حوزه های فرهنگی گفت: رویداد بوی سیب حرم نیز از ویژه برنامه های مهم در پیوند با حضرت اباعبدالله است که دانشگاه شیراز در برگزاری آن پیشگام بوده و برگزاری آن نشانگر همت والا و خوش ذوقی دانشگاهیان دانشگاه شیراز است.

کلانتری با اشاره به کارنامه درخشان یادواره بوی سیب حرم در سال های گذشته، گفت: یادواره بوی سیب حرم در طول هفت سال گذشته که ازسوی دانشگاه شیراز برگزار شد، سوابق درخشانی در میان فعالیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر هشتمین یادواره بین المللی بوی سیب حرم دانشگاهیان در شیراز رونمایی شد

پوستر هشتمین یادواره بین المللی بوی سیب حرم دانشگاهیان در شیراز رونمایی شد