مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 11:112023-08-22اجتماعي

محمودآباد میزبان نخستین جشنواره قصه گویی مازندرانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، حامد فاضلی کبریا مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان مازندران پیش از ظهر امروز در آیین رونمایی از پوستر نخستین جشنواره قصه گویی مازندران ( آسنی ) که با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی در پارک طاهباز محمودآباد برگزار شد،اظهارکرد: شهرستان محمودآباد از ظرفیت فرهنگی بالایی برخوردار است که انتظار می رود این ظرفیت به مرحله شکوفایی برسد.

وی با بیان اینکه طی سال های گذشته کارهای فرهنگی متنوعی در محمودآباد برگزار شده است،عنوان کرد: این شهرستان از معدود مناطق استان مازندران است که در حوزه های فرهنگی فعال است.

مدیرکل پرورش فکری نوجوانان و جوانان مازندران به سبقه تاریخی شهرستان محمودآباد در قیام میرزا کوچک خان جنگلی و همچنین وجود مشاهیری همچون مرحوم دشتی اشاره کرد و یادآور شد: محمودآباد از دیرباز مهد تمدن و فرهنگ بوده و انتظار ما این است که با وجود چنین ظرفیت هایی شاهد برنامه ریزی های مستمر برای احیای فرهنگ بومی و اصیل مازندرانی در این شهرستان باشیم.

فاضلی با اشاره به برگزاری اولین جشنواره قصه گویی مازندرانی در محمودآباد،خاطرنشان کرد: قصه ها و داستان های اصیل  از روح و تحولات منطقه شهر و استان ما نشأت گرفته است و اگر به درستی منتقل شود می تواند  فرهنگ اصیل مازندرانی را برای ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمودآباد میزبان نخستین جشنواره قصه گویی مازندرانی

محمودآباد میزبان نخستین جشنواره قصه گویی مازندرانی