مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 18:002023-08-22سياسي

طباطبایی: خانواده های شهدای حشدالشعبی و مقاومت در پویش «همسفر من» شرکت می کنند


رییس قرارگاه مجازی بنیاد شهید گفت: پویش «همسفر من» ویژه اربعین برگزار می شود و در این پویش خانواده های شهدای حشدالشعبی و مقاومت نیز شرکت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، نشست خبری دومین رویداد پویش همسفر من با حضور سیدحمیدرضا طباطبایی رییس قرارگاه مجازی بنیاد شهید، امروز در سالن حافظ دهکده نشاط ولیعصر برگزار شد.

طباطبایی در این نشست به تبیین این رویداد پرداخت و با ذکر اینکه در اپلیکیشن های ایرانی نیز امکان شرکت در این پویش وجود دارد، توضیح داد: امسال هم مثل پارسال که رویداد همسفر من با استقبال خوبی همراه بوده، در برنامه های این پویش انسجام داریم.

از ماه قبل کارگروه هایی برای برگزاری آن و بخش های تلویزیونی، مستند، کلاکت های 30 تایی مصاحبه با خانواده شهدا، کلیپ، دل نوشته و مسابقه عکس تشکیل شده و به طبع آن 3 کمک هزینه سفر به کربلا به شرکت کنندگان در این پویش هدیه داده می شود.

رییس قرارگاه مجازی بنیاد شهید ادامه داد: در این پویش خانواده های شهدای حشدالشعبی و مقاومت نیز مشارکت داده و با آن ها دیدار خواهیم کرد.

مراسم بدرقه دختران شهدا هم امروز انجام می شود.

وی با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران اربعین امسال حداقل 100 کاروان را راهی کربلا می کند، گفت: راه کربلا را مدیون خون شهدا هستیم، چرا که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طباطبایی: خانواده های شهدای حشدالشعبی و مقاومت در پویش «همسفر من» شرکت می کنند

طباطبایی: خانواده های شهدای حشدالشعبی و مقاومت در پویش «همسفر من» شرکت می کنند