مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 17:102023-07-24ورزشي

رییس و اعضای هیئت اجرایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان انتخاب شدند


شهردار گرگان با صدور احکامی، رییس و اعضای هیئت اجرایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان را انتخاب و معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، پس از حرف و حدیث های بسیار در خصوص مدیریت فنی و اجرایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان، سیدمحمدرضا سیدالنگی شهردار گرگان با صدور احکامی رییس و هیئت اجرایی این تیم را انتخاب کرد.

برهمین اساس شهردار گرگان، کریم علمی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان را با حفظ سمت به عنوان رییس هیئت اجرایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان منصوب کرد و ساعد کریمی و هادی ایزدپناه به همراه سیدحسین حسینی رییس اداره حراست شهرداری گرگان به عنوان اعضای این هیئت انتخاب شدند.

با انتخاب اعضای هیئت اجرایی حالا هواداران تیم بسکتبال شهرداری گرگان در انتظار انتخاب سرمربی و امضای قرارداد با بازیکنان هستند؛ موضوعی که گفته می شود قرار است روز سه شنبه درباره آن تصمیم گیری شود.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در چند فصل اخیر لیگ برتر بسکتبال کشور، حضوری درخشان داشت و چراغ اول مسیر موفقیت های این تیم در فصل 1398-1397 با کسب عنوان نایب قهرمانی در لیگ برتر روشن شد.

در آن سال تیم شهرداری گرگان با قرار گرفتن در رتبه سوم فصل عادی، توانست با هدایت حمیدرضا کلاسنگیانی به مرحله پلی آف لیگ برتر صعود کند و در نهایت در جایگاه نای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس و اعضای هیئت اجرایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان انتخاب شدند

رییس و اعضای هیئت اجرایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان انتخاب شدند