مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 10:252023-08-04دانش

هزینه تغذیه دانشگاه ها در سال به 120 میلیارد تومان می رسد


رییس دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه امکانات و بودجه دانشگاه کم است، گفت: در بعضی از ماه ها هزینه تغذیه حدود 8 میلیارد تومان می شود و در بعضی از ماه ها به 10 میلیارد تومان هم می رسد که در سال چیزی حدود 100 تا 120 میلیارد برای تأمین تغذیه هزینه می دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، سال گذشته صندوق رفاه دانشجویان به تمام دانشگاه ها اعلام کرده آماده همکاری برای تبدیل آشپزخانه های سنتی به صنعتی است، قطعاً این طرح برای دانشگاه ها بسیار حائز اهمیت است و 50 درصد بودجه این طرح برعهده دانشگاه هاست و 50 درصد دیگر را صندوق رفاه تقبل می کند.

  فرهاد دانشجو رییس دانشگاه تربیت مدرس در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس درباره تجهیز آشپزخانه این دانشگاه، گفت: تا حدی بعضی از دانشگاه ها این کار را انجام داده اند.

امکانات و بودجه ها برای انجام چنین خیلی کم است.

  وی افزود: در بعضی از ماه ها هزینه تغذیه حدود 8 میلیارد تومان می شود و در بعضی از ماه ها به 10 میلیارد تومان هم می رسد که در سال چیزی حدود 100 تا 120 میلیارد پول تغذیه می دهیم.

  رییس دانشگاه تربیت مدرس خاطرنشان کرد: در کل علاوه بر کسر حقوق و مزایای دانشگاه شاید فقط 100 میلیارد تومان برای مان بماند که کفاف هزینه های دانشگاه را نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه تغذیه دانشگاه ها در سال به 120 میلیارد تومان می رسد

هزینه تغذیه دانشگاه ها در سال به 120 میلیارد تومان می رسد