مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 15:152023-08-12سياسي

نقش آفرینی دستگاه های اجرایی فارس در جریان سازی فرهنگی اجتماعی


نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز بر لزوم هماهنگی دستگاه های اجرایی برای جریان سازی فرهنگی اجتماعی به عنوان یکی از ضرورت های روز جامعه تاکید کرد.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز بر لزوم هماهنگی دستگاه های اجرایی برای جریان سازی فرهنگی اجتماعی به عنوان یکی از ضرورت های روز جامعه تاکید کرد.

آیت الله لطف الله دژکام، شنبه 21 مرداد در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس، گفت: برنامه های مستمر در ابعاد مختلف باید ذیل نقشه مهندسی فرهنگی استان جای خود را پیدا کند، البته در این خصوص باید گفت وگوهای بیشتری شکل بگیرد.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر استفاده از آمار متقن در تصمیم گیری ها، خاطرنشان کرد که در تحلیل آماری جای تردید وجود دارد و برخی آمارها برای تصمیم سازی قابل اطمینان نیست.

امام جمعه شیراز ادامه داد: روش تصمیم گیری و تصمیم سازی خود را باید با مبنا قرار دادن تحلیل منطقی و فلسفی متحول کنیم و اگر تحلیل منطقی و فلسفی بخواهیم داشته باشیم به همان نتایج می رسیم، ولی وقتی به عنوان مقدمه تصمیم گیری به سراغ آمار می رویم در نتیجه گیری خود دچار خدشه می شویم.

آیت الله دژکام با بیان اینکه جامعه علمی در دنیا روی آمار در مباحث سیاسی و اجتماعی تأکید دارند، گفت: در شورای فرهنگ عمومی تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی دستگاه های اجرایی فارس در جریان سازی فرهنگی اجتماعی

نقش آفرینی دستگاه های اجرایی فارس در جریان سازی فرهنگی اجتماعی