مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 22:352023-08-11سياسي

برخی اقدامات دولت سیزدهم در خراسان جنوبی حتی باورکردنی نبود


نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم در دو سال گذشته اقدامات بسیار مهمی انجام داده که برخی از آنها برای ما باور کردنی نبود و آینده بسیار متفاوتی را رقم خواهد زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهبندان، مصطفی نخعی، نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی امشب در جمع مردم بخش سرداران  نهبندان در جریان سفر استاندار خراسان جنوبی به این بخش  اظهار کرد: دولت سیزدهم در دو سال گذشته اقدامات بسیار مهمی انجام داده که برخی از آنها برای ما باور کردنی نبود و آینده بسیار متفاوتی را رقم خواهد زد.

ویبه پروژه انتقال آب از دریای عمان به خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: بدون تعارف باید بگوییم که استمرار حیات بسیاری از مناطق شرق کشور وابسته به این پروژه مهم است.

وی با بیان اینکه خشکسالی اَمان مردم را بریده و گرفتاری بسیاری برای آنان ایجاد کرده است، ادامه داد: فقر منبع آبی هم زندگی معمولی مردم را مختل کرده، هم توسعه صنعتی را با توجه به ظرفیت هایی که در شرق کشور داریم با مشکل مواجه کرده است.

  به گفته سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی این پروژه  که سالیان طولانی در خصوص آن صحبت می شد اما در عمل شاهد اقدام خاصی نبودیم، در این دولت آغاز شده و در استان خراسان جنوبی هم با پیگیری های در حال انجام، پیشرفت تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی اقدامات دولت سیزدهم در خراسان جنوبی حتی باورکردنی نبود

برخی اقدامات دولت سیزدهم در خراسان جنوبی حتی باورکردنی نبود