مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 23:002023-07-26اقتصادي

قطب درمانی جنوب غرب اصفهان مجهز به دستگاه ام.آر.ای شد


بیمارستان شهدای لنجان به عنوان «قطب درمانی جنوب غرب استان» در راستای خدمات رسانی به مردم مجهز به دستگاه MRI شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، شاهین شیرانی، رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مراسم بهره برداری از دستگاه MRI بیمارستان شهدای لنجان اظهار داشت: در یک سال و نیم گذشته شاهد تحولات بسیاری در حوزه نیروی انسانی، تجهیزات پزشکی و عمرانی بیمارستان شهدای لنجان بوده ایم که با بهره برداری از MRI آخرین حلقه مفقودی خدمت رسانی به مردم این منطقه در بیمارستان کامل شد.

وی افزود: قیمت ارزی این دستگاه با هزینه ای معادل یک میلیون دلار توسط خیران سلامت و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تأمین شده که با بهره برداری از آن، مردم شهرستان های لنجان و نیز شهرستان های همجوار هم تحت پوشش پیشرفته ترین دستگاه MRI موجود در استان قرار خواهند گرفت.

شیرانی با اشاره به طرح توسعه بیمارستان شهدای لنجان بیان کرد: در سال جاری عملیات عمرانی طرح توسعه بیمارستان شهدای لنجان نیز شروع خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در مراسم بهره برداری که با حضور رییس دانشگاه، نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسؤولان شهرستان و خیران عرصه سلامت برگزار شد، دستگاه MRI بیمارستان شهدای لنجان که یکی از پیشرفته ترین و بروزترین دستگاه ها است، افتتاح و به بهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطب درمانی جنوب غرب اصفهان مجهز به دستگاه ام.آر.ای شد

قطب درمانی جنوب غرب اصفهان مجهز به دستگاه ام.آر.ای شد