مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 14:552023-07-24اجتماعي

بهسازی ایستگاه های BRT بزرگراه شهید چمران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد حسین کریمی با بیان این مطلب، افزود: خط 4 اتوبوس تندرو به واسطه جابجایی سفر های شهری بین شمال شهر با جنوب شهر از اهمیت ویژه ای برخوردار است و از جمله ایستگاه های پر تردد به شمار می رود از همین رو بهسازی و رسیدگی .

- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 2 از اجرای عملیات نوسازی و بهسازی ایستگاه های اتوبوس و همچنین ایستگاه های خط BRT مسیر بزرگراه شهید چمران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد حسین کریمی با بیان این مطلب، افزود: خط 4 اتوبوس تندرو به واسطه جابجایی سفر های شهری بین شمال شهر با جنوب شهر از اهمیت ویژه ای برخوردار است و از جمله ایستگاه های پر تردد به شمار می رود از همین رو بهسازی و رسیدگی به وضعیت این ایستگاه ها را در اولویت کار منطقه قرار گرفت.

وی ضمن بیان این مطلب که بهینه سازی ایستگاه های اتوبوس موجب افزایش مطلوبیت استفاده از سیستم حمل ونقل عمومی خواهد شد، گفت: در این طرح 7 ایستگاه از خط اتوبوس تندرو که در محدوده منطقه دو فعال است بهسازی و ساماندهی می شود.

معاون شهردار منطقه 2، با اشاره به رنگ آمیزی و مرمت ایستگاه ها سطح منطقه گفت: ایستگاه های اتوبوس جز مبلمان شهری هستند که نقش پر اهمیتی در بهبود منظر و سیمای شهری دارند از همین رو بازسازی و بهسازی آن ها به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی ایستگاه های BRT بزرگراه شهید چمران

بهسازی ایستگاه های BRT بزرگراه شهید چمران