مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 10:252023-08-17اجتماعي

مصرف 344 هزار تن آسفالت در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از مصرف 344 هزار تن آسفالت در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه خبر داد.

- فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر با توجه به اینکه استان کرمانشاه از محورهای اصلی تردد زوار اربعین حسینی (ع) است، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا 23 مرداد 1402 به صورت امانی و پیمانی 344 هزار تن آسفالت برای بهسازی و روکش آسفالت در محورهای استان کرمانشاه مصرف شده است.

️وی افزود: در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه 282 کیلومتر عملیات روکش آسفالت رگلاژی و رویه نهایی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه درباره انجام عملیات آسفالتی در بزرگراه کربلا که یکی از اصلی ترین محورهای تردد زوار عتبات عالیات است، گفت: در 204 کیلومتر از محور شریانی بزرگراه کربلا عملیات بهسازی و روکش آسفالت انجام شده است که با توجه به تلاش های شبانه روزی همکاران از برنامه هدف جلوتر هستیم.

کرمی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 45 کیلومتر از راه های فرعی و 33 کیلومتر از راه های روستایی روکش رگلاژی و رویه نهایی انجام شده است.

وی با اشاره به دیگر اقدامات آسفالتی انجام شده از ابتدای سال جاری تاکنون، گفت: 33 کیلومتر روکش حفاظتی (اسلاری سیل)، 32 کیلومتر ساخت و آسفالت راه های روستایی، 42 کیلومتر لکه گیری آسفالتی، درزگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف 344 هزار تن آسفالت در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

مصرف 344 هزار تن آسفالت در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه