مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 22:502023-08-16بين الملل

دفع حمله یک گروه خرابکار اوکراینی به غرب روسیه


رسانه های روسی گزارش کردند که نیروهای امنیتی روسیه یک حمله گروه خرابکاران اوکراینی که مجهز به سلاح و مواد منفجره بودند را دفع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های روسی روز چهارشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازکردند که سرویس امنیتی فدرال روسیه یک گروه چهار نفره از خرابکاران اوکراینی را که سعی داشتند از شمال اوکراین به بریانسک در غرب روسیه عبور کنند، خنثی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه کی یف پست نیروهای امنیتی و وزارت دفاع روسیه در منطقه مرزی استارودوبسکی در بریانسک از تلاش خرابکاران اوکراینی برای نفوذ به خاک روسیه جلوگیری کردند.

منطقه استارودوبسکی در غربی منطقه بریانسک در مرز با بلاروس قرار دارد سرویس امنیتی روسیه اعلام کرد که این گروه شبه نظامی سلاح های خارجی و مواد منفجره در اختیار داشتند و در حال برنامه ریزی برای اقدامات تحریک آمیز و خرابکارانه در خاک روسیه بودند.

در بحبوحه جنگ روسیه با اوکراین، نیروهای منتسب به اوکراین به حملات تروریستی خود علیه روسیه افزوده اند.

  چندی قبل نیز سرویس امنیت فدرال روسیه  اعلام کرد که پنج نفر را که قصد داشتند یک کیلوگرم ماده رادیواکتیو سزیم-137 را به خارج از این کشور قاچاق کنند تا علیه نیروهای روس در اوکراین استفاده شود، دستگیر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفع حمله یک گروه خرابکار اوکراینی به غرب روسیه

دفع حمله یک گروه خرابکار اوکراینی به غرب روسیه